Vårkänslor...

Vilken dag vi har haft här i Borås, 10 plusgrader med fågelkvitter och strålande sol gör ju att vårkänslorna riktigt spritter i kroppen, och då har jag ändå varit i väg i Spanien under åtta veckor. Ja en fin svensk vårdag är något riktigt speciellt trots allt...

Dagens träning bestod i att "beta av" ännu en bana på zwift och målsättningen är att köra igenom de återstående innan mitten av April, då har jag kört zwift under exakt ett år och vill fira detta med att ha bockat av allt som finns att köra i den virtuella världen...

Sedan har jag idag också fått en läkartid på Frölunda Ortopeden nere i Göteborg på torsdag, det är min nacke som fortfarande spökar och det blir bara värre och värre med smärtor och värk som liksom flyttar omkring runt nacke, axlar och skuldror. Jag har också domningar ner i höger arm och i några av fingrarna, tyvärr är jag rädd att för att det är en "disk" i nacken som ställer till det men vi får väl se vad dom kommer fram till på Torsdag, jag är iallafall väldigt glad över att jag har en riktigt bra privat sjukförsäkring i ett sånt här läge...

(null)
Förra veckan cyklade jag i Spanska berg, idag blev det några höjdmeter i Wathopia...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback