Vinst...

Det blev en efterlängtad seger på gårdagens zwiftrace vilket var den första vinsten för året, dessutom på en bana som tidigare absolut inte passat mig. Jag har alltid haft svårt för lite längre stigningar inte bara på zwift utan även ute i verkligen men den bergiga terrängen här nere i trakterna runt Altea verkar ha gjort nytta för förmågan att cykla uppför, även i den virtuella verkligheten...

Det har regnat inatt och nu på morgonen så jag väntar med dagens träning tills efter lunch, det blir väl ett par timmar i ett lugnt tempo då jag tar denna vecka som en återhämtningsvecka. Det blir ett par lugna timmar imorgon också sedan kör vi ju hemåt på onsdags morgon vilket innebär tre dagar utan någon som helst träning, vi räknar med att komma hem på lördag förmiddag och framåt söndag blir det väl nån typ av zwiftaktivitet för att så sakteliga få igång kroppen igen...

(null)
Topp 10 från gårdagens race...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback