Mån & Tis...

Igår körde jag veckans första hårda pass i form av ett kort zwiftrace, det blev en 12:e plats av de ca 40 startande i A klassen vilket jag är nöjd med. Det var några veckor sedan jag körde riktigt hårt och jag körde väl inte riktigt så "avslappnat" som vanligt vilket gjorde att det inte fanns så mycket "sprätt" kvar när det väl gällde. Men som sagt, helt ok ändå...

Idag cyklade jag ett distanspass med dom lokala gubbarna i byn, ca 80 km med 1300 hm med ett kaffestopp halvvägs. En fin dag i sadeln blev det och imorrn väntar lite andra äventyr i form av lite vandring i bergen med Madde. Sedan får vi se hur det blir resten av veckan, väderprognosen lovar kraftigt regn under flera dagar och då blir det väl zwift som gäller. Men vi tar väl en dag i sänder så får vi se hur väl prognosen stämmer...

(null)
Igår blev det zwift på terassen...

(null)
Idag blev det spanska berg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback