24 km grus…

Vi åker till Danmark om några dagar för att avsluta semestern med någon veckas dejlig dansk gemyt, självklart vill jag ha med mina hojjar och idag gjorde jag en första test för att se hur det funkar att cykla ute i verklighetern med min hand. En kort runda på gatan utanför med mountainbiken fick mig att inse att njae, just mtb får nog vänta ett tag, det blir helt fel belastning i handflatan och smärtar allt för mycket. På gravelbiken gick det desto bättre och efter en lugn runda på 25 km så har jag stora förhoppningar om att få ihop några mil under resten av semestern…

Bägge cyklarna följer såklart med (förhoppningsvis kan jag cykla mtb om några dagar) och imorgon ska jag försöka få ett smidigare och följsammare ortos/stödskydd för handen då jag ska på återbesök hos arbetsterapin på sjukhuset, hoppet lever i allra högsta grad om en avslutande andra sommarhalvek på två hjul…

(null)
Första passet ute på en månad och 25 km idag utan allt för stora problem bådar gott inför fortsättningen av sommaren…




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback