Home sweet home…

Då vart man tillbaka i "svedala" igen efter fem och enhalv månad i Spanien, ja tiden går fort när man har roligt sägs det ju och nu ser jag med glädje fram emot vårsäsongen här på hemmaplan. Det ska bli kul att testa den nya grushojjen i svensk terräng och jag har börjat titta på några små mål (arrangemang) inför säsongen för att ha något att se fram emot, rent allmänt är det inga större prestationer jag siktar in mig på förutom kanske under en helg framåt slutet av augusti.  På grit n’ grind i Halmstad den tredje helgen i augusti vill jag nog försöka kvala in till VM i "Gravel" i min åldersklass, det är väl det enda prestationsmålet jag har i tankarna och lyckas jag med det ja då kanske det blir ett VM i Toscana som avslutning på säsongen…

(null)
Ett trevligt "välkommen hem" igår…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback