Utslagen…

Ja nu har jag legat mer eller mindre utslagen i 48 timmar och om jag har något possitivt att komma med efter min törnrosasömn så är det väl att hostan i stort sett är borta, jag är fortfarande lite rosslig i luftvägarna samt lite småsnuvig och även den sprängande huvudvärken är lindrigare än igår så överlag går det ju åt rätt håll verkar det som…

(null)
Efter att i stort sett ha sovit mig igenom de senaste 48 timmarna är jag nu pigg nog att äta glass å kolla Valonska pilen på Eurosport…

EDIT nr 1… 
En timme efter ovan inlägg ligger jag i fosterställning å svettas/fryser om vartannat så fr.o.m nu inga spekulationer om snabbt tillfrisknande, jag får helt enkelt ta en dag i taget…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback