Himlen är blå igen…

 
(null)
Himlen är blå igen men formen "svajjar" som aldrig förr, igår fick jag till ett riktigt gött intervallpass å allt kändes fint men på dagens lugna distanspass så vart jag helt under isen igen.
Nu vilar jag imorgon å sedan väntar några väldigt lugna pass innan vi kör norrut på fredag inför söndagens race, hela fredagen blir en transportdag å på lördag kollar vi väl in tävlingsvarvet lite lätt. Sedan hoppas jag att benen svarar bra på söndag för det lär behövas, tävlingen är 99 km lång å det är inte en platt meter längs banan. Konkurrensen är stenhård med 50 startande i min klass varav 10 västerlänningar så allt är upplagt för en rafflande å häftig upplevelse…

(null)
Så här ser 99 km banprofil ut inför helgens race 💪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback