Lite nostalgisk…

Jag har spenderat eftermiddagen på tävlingsområdet och nu framåt kvällningen när det fyllts på rejält med husbilar å cyklister så infinner sig en skön nostalgisk känsla, det är lite som förr om åren när man körde runt på alla tävlingar som fanns hemma i Sverige och träffade massa goda vänner varje helg. Nu känner jag ju ingen här men glädjen smittar ändå av sig när jag ser hur alla umgås å hänger utanför husbilarna och en massa ungar som leker å cyklar omkring…

Det står över 50 husbilar på området så det blir nog ett stort arrangemang imorgon, jag skrev ju igår att jag var felanmäld i Gravel Medium (54 km) istället för Large (105km) och jag har inte brytt mig om att försöka ändra på det. Jag ser i startlistan att det är en hel del snabba cyklister även i mitt startfält så jag blir nog trött ändå och faktum är att jag är nog mer taggad på att göra ett bra race nu än vad jag var när jag trodde att jag skulle köra den långa banan…

Det blir nog både bra å kul det här trots en sviktande känsla/moral tidigare i veckan…

(null)
Det här var vid lunchtid men nu är det fullt på både gräsplanen och asfaltsparkeringen en bit bort…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback