Slutgnällt…

Ja nu är det slutgnällt, åtminstånde för denna veckan. Vaknade för första gången på väldigt länge imorse utan att känna mig totalt mörbultad i kroppen och efter en lugn start med långfrulle på verandan så blev det dax att byta om å ge sig av neråt stan för att möta upp resten av gänget som skulle med på dagens ca 120 km landsvägsrunda…

Vi blev 12 stycken som fick njuta av en strålande fin dag i sadeln å för min egen del så kändes det inte bara bra när jag vaknade imorse, det kändes helt ok i kroppen på cykeln också. Ett riktigt nice avslut på denna veckan och fortsätter det att kännas ok i kroppen under veckan så kan det mycket väl hända att jag åker till Bottnaryd å kör Rallarloppet MTB framåt söndag…

(null)

(null)
Ett litet pitt 🤪 stopp

(null)
Cykling + Fika = sant…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback