Tävlingsplanering…

(null)
Äntligen börjar jag få ordning på en planering över vilka race jag vill köra under året, här nedan ser ni min önskelista. Målsättningen är att köra allt men självklart får jag anpassa mig utifrån omständigheter som ev dyker upp…

19/2 lvg Surathani Thailand 

5/3 lvg Pattaloung Thailand 
12/3 lvg Hat Yai.  Thailand 

1/4 Rasta Gravel J-köping
29/4 Skephult Gravel 

6/5 UCI Gravel world series Danmark 
14/5 Västgötaloppet mtb

4/6 Cykelrallarn mtb
? /6 Veteran SM lvg

1/7 Nordic Gravel Uppsala 
8/7 Mörksuggan mtb

12/8 Gravel earth series 
  Bergslagen/Ånnaboda
19/8 SM & UCI Gravel world
  series Halmstad

2/9 långlopps SM 
  Bockstensturen 

+ ev några/något 
  Klassmark gravel race i 
  Spanien under senhösten.

Ett inspirerande och varierat 
program med SM starter i tre olika discipliner, det blir nåt att se fram emot…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback