Då var vi igång igen...

Efter gårdagens vilodag var det dax att ta i lite igen, ett två timmars racer pass stod på schemat med inslag av fartintervaller, 5x60 sek + 5x20/40 sek + 5x40/20 sek intervaller så hårt jag orkade, det gick riktigt bra och jag känner mig inte sliten sen helgens långlopp i Norge, jag var riktigt seg i musklerna dan efter och att jag valde att "rulla ur benen" ett par timmar i söndags och istället vila igår var nog ett smart val för nu känner jag mig helt ok.

Imorgon kväll får det bli ett gästspel på PRO-TOUR då det är ett road race, ca 65 km gemensam start och först imål vinner, det blir ett perfekt fartdistans pass och det ska bli kul att slippa cykla själv, dessutom ser väderprognosen riktigt lovande ut med sol och en bit över 20 grader, nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback