Annandagen & EB- intervaller...

Morgonens EB-intervaller, 3x15 min kändes väl sådär, jag är fortfarande lite seg i benen och pulsen vill inte upp riktigt men ändå kommer jag lika långt som förra vintern på varje intervall och då kände jag mig i toppform.

Kanske beror bristen på toppkänsla jämfört med förra vintern på att jag då körde hela cx cupen innan jag kom ner hit och därmed var jag ju lite mer "toppad" i formen. Denna höst har jag ju inte kört cx cupen utan bara grundtränat och att jag ändå kommer lika långt på varje 15 minutare trots detta hoppas jag tyder på en bra & stabil grund, trots att det inte känns så.

Nu är jag inne på sista träningsveckan innan några dagars vila över nyår då vi drar norrut mot gränsen till Burma där vi ska ut på koh phayam, en ö utan vägar och med el producerad av diselaggregat lokalt på varje resort, enkelt men väldigt trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback