EB-intervaller...

Idag var det dax för veckans EB-intervaller, 3x15 min stod på schemat.
Jag har ju känt mig slemmig i halsen och seg i benen ända sen jag kom ner hit 2 december, känns lite tungt att andas ibland också, speciellt på morgonen innan jag tagit dagens dos av astmamedicin, vet inte om det är något i luften som spökar men jag har aldrig haft problem här nere tidigare.

Har kollat vilopulsen på morgnarna nu sista dagarna men den är låg och stabil så där ser allt OK ut.

Dagens pass då ?.. jag kör alltid mina intervaller på samma runda med samma uppvärmning så jag har bra referenspunkter på hur långt jag kommer på resp. intervall och faktum är att trots seg känsla i kroppen och ca 10 slag lägre snittpuls så kom jag längre på intervallerna än jag någonsin gjort förut.

Slutsats = en hög & bra lägstanivå, eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback