Full moon...

När månen är full och himlen molnfri här nere så finns det inte mycket som slår att ligga i solstolen på terrassen med en kall öl och bara njuta av natten. Det är vad jag gör just nu efter en varm dag i solen och årets sista träningspass, 10 st 60 sekunders intervaller vilka kändes riktigt bra, en avslutning som gör att jag ser fram emot det nya året med stor optimism.

Tidigt imorgon åker vi 15 mil norrut till gränsen mot Burma, där ska jag förnya mitt visa och sedan åker vi båt ut till koh phayam, en ö som fortfarande är relativt oupptäckt, ingen el, inga bilar, inte många turister, lite som det var överallt här i Thailand för sisådär 25 år sedan.

Där ska vi fira nyår och vi är tillbaka i huset igen den 2 januari, jag är högst osäker på om det finns internet överhuvudtaget någonstans på ön och vill därför redan nu önska alla ett riktigt gott nytt år så får vi se om vi hörs igen under helgen eller efter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback