Ny cykel i garaget...

Hittade en gammal monark från 40 talet till salu på blocket igår, då jag tyckte att jag var i behov av en "café cykel" fick det bli ett besök hos annonsören för att kolla in skicket. Det var ju en klar fördel att det var här i stan så jag slapp att åka nån längre sträcka om det nu inte skulle vara nåt att ha, men den var helt ok i skicket skulle det visa sig, stått i ett förråd i många år sedan ursprungliga ägaren gått bort. Lite dammig och en del ytlig rost var det ju men inget som inte skulle gå att fixa till. Det blev affär och lycklig cyklade jag hem och satte genast igång med att gå över cykeln med svinto och smörj & puts för att få upp finishen lite, ett nytt framdäck sattes på då det gamla däcket från Värnamo gummi hade gjort sitt och nu väntar jag bara på ett tillfälle att dra ner på stan och parkera framför fiket så allmänheten kan beundra skönheten...


Kommentarer
Postat av: LOWE

GRYM!!!!!!!

2012-07-31 @ 10:25:14
URL: http://lowe.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback