Fiasko !!

Ja vad annat kan man säga om gårdagens tävling, sämsta resultatet på mycket länge och helt utan förklaring.

Jag har kört mycket bättre efter problem med sjukdom och obefintlig träning under några veckor men när man blivit frisk och kommit igång med träningen ordentligt igen ja då rasar man i resultatlistorna...

Det är väl tur att jag inte åker ner till EM i Slovenien med några förhoppningar om framskjutna placeringar, i första hand åker jag dit för att jämföra mig med dom som tävlar i klassen H-50 dit jag går upp nästa år, det är först då jag siktar på pallplatser och det kan vara bra att se hur mycket jag behöver förbättra mig för att nå dit.

Nu är det bara dagens race på kransmossen kvar i swe-cup innan vi i eftermiddag drar iväg med husbilen söderut, det är väl bara att bryta ihop och komma igen och försöka avsluta cupen på ett bättre sätt än igår.

Fiasko på blogg.se också, det går inte att lägga ut bilder när man bloggar från iPhone och iPad vilket jag ju gör, dom har haft tekniska problem nu i några dagar och har ingen info om när detta kan vara fixat.
Mycket tråkigt tycker jag, hade ju velat lägga ut lite fina bilder från kommande 3-veckors roadtrip ner i Europa.

Men men, allt kanske fixar sig till slut...( både dålig form & problem med bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback