Förberedelser...

Går här i regnet och förbereder husbilen för en tre veckors roadtrip ner i Europa, den ska dammsugas, tvättas och fyllas på med det vi behöver inför vår resa.

Det är en hel del annat att göra veckan som kommer så vi försöker få färdigt så mycket som möjligt redan nu i helgen, sen återstår bara att packa in cykel & mat innan vi drar på söndag.

I eftermiddag väntar sedan ett 4x4
trainerpass på mig i garaget, mån & tis blir det träning på resp. tävlingsvarv som gäller för helgens två sista swe-cup race, på ons lägger vi in ännu ett 4x4 trainerpass och sedan blir det två lugna dagar innan det stora avgörandet ska ske.

Troligtvis slutar jag 5:a i cupen men kör Dick samuelsson bort sig nån av dagarna och jag tar 2 poäng mer än Peter Vincent under helgen så kan jag bli 3:a, inte så troligt men chansen finns dock så lite spänning är det trots allt in i det sista...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback