Bättre än väntat...

2 st 5:e platser blev det i helgens swe-cup tävlingar och det är jag mycket nöjd med, det är ju egentligen inte förrän nästa år då jag går upp i H-50 som jag siktar på att vara med i toppen på allvar.

Nu är det väl en bit upp till den absoluta toppen i H-40 men jag har känt mig mycket stabil i helgen och kunnat köra kontrollerat och med stor säkerhet till dom bakom, kan jag bara höja mig ett litet snäpp ytterligare så finns det hopp om att kunna kriga om en plats på pallen.

Jag ligger nu om jag räknat rätt på delad 4:e plats i sverige cupen trots en missad deltävling och på 2:a plats i västgötacupen, klart bättre än vad jag hoppats på innan säsongen startade.

Mer taggad än någonsin nu...


Kommentarer
Postat av: lowe

WOHOOOO!

2012-05-07 @ 15:23:21
URL: http://lowe.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback