I feel good today...

Från att haft feber & ont i hela kroppen i tisdags och onsdags så har jag sakta piggnat till dag för dag, i torsdags var febern borta och i fredags vågade jag mig ut på ett lättare "rullpass" 2,5 tim ihop med Börje, det kändes förhållandevis OK i kroppen men jag stod ändå över billingeracet i lördags, att köra ett 75 km långlopp kändes inte riktigt smart trots allt.

Istället körde jag ett kortare intervallpass på trainern i lördags, jag gick ut väldigt försiktigt och kände mig noga för innan jag vågade öka på lite i slutet, känslan var väl inte riktigt på topp av förklarliga skäl men jag är ändå väldigt nöjd med att det gått såpass snabbt åt rätt håll, idag tog jag det lite lungnare igen och körde i distanspuls & tempo 1,40 tim och jag fick faktiskt dämpa mig lite för att inte köra för hårt, så lätt kändes det.

Imorgon blir det ett första riktigt hårda pass med 4:or på trainern och som det känns nu så tror jag nog att jag kan komma igen till Borlänge tour i hyfsad form.

Livet leker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback