Jag känner mig inte riktigt kry...

Några dar efter dubbelhelgen i Hjo & Tidaholm kände jag att det var nåt på gång i kroppen, orkeslös och allmänt seg, första riktiga varningslampan tändes i söndags då jag vägga totalt på ett 3 tim distanspass.

Imorse kom så det riktiga bakslaget då jag vaknade med kraftig värk i varenda kroppsdel, lojal som man är med hela arbetsdagen fullbokad med kundbesök bestämde jag mig för att jobba mig igenom besöken så gott jag kunde.

Nyss hemkommen med feberfrossa och allmänt risig tog jag mig ner i duschen för att få upp värmen och sluta frossa, det gick ju bra så länge varmvattnet var
varmt men väl ute ur duschen så frös jag ännu mer, nu ligger jag under en björnfäll i soffan, skakar tänder och tänker inte röra mig ur fläcken mer idag.

FAN, FAN, FAN, det här var INTE vad jag behöver just nu :-(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback