2:a i Husqvarna...

På dagens tävling gick jag in som tvåa bakom omöjlige Benny Andersson, det är inte mycket att säga om det, han är otroligt stark och jämn under hela säsonger oavsett om han är i form eller ej.

Det som stör mig lite är att trots att jag kör så hårt jag bara mäktar med så fattas det fortfarande 6 pulsslag upp till mitt optimala snittvärde på en tävling och det är där uppe jag MÅSTE ligga om jag ens ska ha skuggan av en chans att stå överst på pallen, det är väl bara att enträget jobba vidare...

Jobbat är just vad IKHP har gjort på banan, en stor eloge ska dom ha för att ha fixat till banan i så fint skick. Många arrangörer hade nog låtit varvet vara och så hade vi fått ta oss fram bäst det gick i gyttjehålen men här hade dom fixat till alternativa spår där det behövdes och resultatet blev över förväntan bra. Trots sen vår och skidspår för bara några veckor sedan så var banan idag förvånansvärt torr o fin.

Förra helgen 3:a, nu 2:a, det går iallafall framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback