Det är glest mellan inläggen...

Är inne i en både mental & fysisk formsvacka för tillfället, kroppen känns tung som bly och det är svårt att peppa sig själv när inte huvet är med.

Till helgen väntar långlopps SM i Hässleholm och jag åker ner på fredag tillsammans med min dotter som ska supporta mig under loppet. Under normala omständigheter hade jag trott på en bra medaljchans men nu vet jag inte riktigt var jag står, vädret ska bli fint och det är en riktigt kul bana så målsättningen med helgen är att åka ner och ha en trevlig weekend med dottern, försöka njuta och ha kul i skogen. Sedan får helt enkelt dagsformen på söndag avgöra hur bra det går och som den har svängt upp & ner sista tiden så kan det gå hur som helst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback