Gone fishing...

Dagarna sedan långlopps SM har gått i återhämtningens tecken, jag var ute och rullade nån timme både i måndags och tisdags men bara som aktiv vila. Idag vilade jag helt från träning och imorgon blir det ett 10X60 sekunder trainerpass på morgonen för att väcka benen till liv igen, sedan på eftermiddagen så drar jag och sonen till fjälls med husbilen för en weekend med lite örings fiske och självklart har vi hojjarna med dit där vi ska.

Där finns det lika fina MTB stigar som öring vatten och som det brukligt är bland oss storfiskare så kan jag ju inte avslöja vart vi ska någonstans, det håller vi för oss själva.

En weekend utan TV, tidningar och "uppkoppling", det kommer bli bra det här, återkommer på måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback