Vilodag...

I dag var tanken att jag skulle sova länge och bara ta det lugnt men jag vaknade redan strax före 0700 och kunde inte somna om så det var bara att stiga upp.

Började dagen med en kopp kaffe och när jag konstaterat att servern där bloggen ligger var igång igen så satt jag en stund med morgonens inlägg. När väl det var klart så tog jag moppen söderut ner till pakweep stranden för att få en ordentlig massage efter gårdagens race, passade också på att äta lunch där innan jag drog hemåt igen.

Och väl hemma igen så har jag inte gjort många knop, vattnat trädgården lite, solat & badat lite och varit en sväng uppe på marknaden i byn och köpt hem lite mat. Nu sitter jag här mätt o belåten och längtar till sängen, imorgon är det träning igen...

Ett bra avslut på en bra dag

Marknaden uppe i byn

Hela familjen är med o jobbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback