Då åker jag väl & tävlar då...

Hyrbilen är packad och klar, vägbeskrivningen ligger i passagerarsätet och jag lär nog behöva kolla den ett antal gånger på vägen om jag vill komma fram. Byn jag ska till finns inte ens med på kartan och tävlingen som jag ska köra startar någonstans..?? i närheten sägs det.
Jag har även fått hjälp av min "taxigubbe" med att boka boende och när jag väl är i byn ska jag bara ringa ett nr så kommer nån och visar vägen till hotellet, det är bara det att numret är detsamma som jag försökt ringa för att få info om tävlingen och när jag ringt så har den som svarat inte kunnat ett ord engelska...

Hursomhelst, det får väl bli ett litet äventyr det hela, friskt vågat är hälften vunnet sägs det ju.

Det är väl bara att följa skyltarna eller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback