Dagens lunch & att lyssna på min kropp...

Jag har fyra högkvalitativa/hårda pass plus ett distanspass inplanerade denna vecka, totalt fem pass och ca 10 timmar, igår körde jag 130 km mtb och känner mig lite sliten idag. Ändå var jag på väg ut imorse bara för att jag tänkte att två vilodagar denna vecka blir för mycket, kan va bra med några timmar till... men efter lite diskuterande med mig själv tog förnuftet överhand och det fick bli en vilodag idag ändå. Bättre att ladda kroppen för de hårda passen som ska köras än att vara småseg hela veckan bara för att få skriva några timmar till i boken.

Förmiddagen ägnades istället åt lite städning sedan blev det lunch på stranden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback