Follow that car...

Var det första jag tänkte på när jag blev omkörd av en bil med cyklar på taket, dom kände sig nog lite förföljda när dom svängde av för att tanka med mig fortfarande tätt bakom. Jag var snabbt ut ut bilen och frågade om dom möjligtvis pratade lite engelska och jodå det gjorde dom, nästa fråga - ska ni möjligtvis till en mtb tävling i pak tako ?.. jodå det skulle dom också, vi ska bara stanna på ett ställe och äta först, följ med oss tyckte dom och jag var inte sen att hänga på.

Det visade sig att dom även skulle bo på samma ställe som mig och nu är vi alltså här på plats, har just checkat in och ska ta mig en kort eftermiddagslur, kl 1600 har vi stämt träff ute på parkeringen, då ska vi kolla de sista 20 km av banan.

Allt löste sig ju riktigt bra till slut och nu ser jag fram emot morgondagens race som enligt mina nya vänner är en stor tävling med många startande.

Här gällde det att hänga på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback