Inte nu igen...

På gårdagens EB intervaller, vilka förövrigt gick sisådär, orkade med nöd & näppe driva på i tre av de fyra intervallerna, den fjärde hoppade jag över. Men hursomhelst..efter den första 15 minutaren fick jag in nåt flygfä under hjälmen, snabbt av med den och rufsade igenom håret med handen, djävlar vad det stack till...

Sedan blev det samma visa som förra gången, handen svullnade upp mer o mer och inatt har jag knappt sovit pga värken, nu vet jag ju vad som väntar om jag inte gör nåt åt det så träningen är inställd nu på morgonen och ett läkarbesök väntar istället, förhoppningsvis finns nåt läkemedel som dämpar svullnaden och påskyndar tillfrisknandet.

Vi får väl se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback