Mycket tidig morgon...

Hade ställt klockan på 0600 men vaknade redan strax efter fem och kunde inte somna om. Ville komma ut tidigt på cykeln idag då slammsugarn skulle komma vid tio tiden och tömma septitanken. Drog iväg kl 0700 på två timmars snabbdistans, dvs driva på hela tiden och köra så snabbt det går utan att gå över fatmax puls, nu är det så att pulsen varierar en hel del härnere beroende på värmen och vätskenivån i kroppen så det blir många pass där jag får gå på känsla istället och det är inte alltid så lätt vill jag lova.

Väl hemma igen och ingen slammsugare dök upp, fel på bilen fick jag senare höra. Nu är det måndag som gäller istället men det återstår väl att se, det är inte alltid som hemma här, det är en sak som jag har lärt mig...

Kan tala om att det regnar & åskar nu på eftermiddagen, riktigt skönt faktiskt, det var nog en månad sen sist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback