Thaikaffe med sweetmilk i Takua pa...

Efter morgonens 4 timmars distanspass med lite korta igångdrag på tyngsta växeln så kom jag bara hem för att snabbt inta lite frukost innan jag drog vidare ner till stranden för lite massage,
Därefter tog jag scootern upp till marknaden i gamla Takua pa för att inhandla lite läckerheter att äta ikväll när
jag ska ha "uppesittarkväll" framför tv:n.

Jag har fått låna en dvd box (boardwalk empire), en mycket bra serie som handlar om 1920 talets Amerika och om hur det gick till bakom kulisserna inom politiken, poliskåren och maffian. Har redan sett klart första boxen och nu är det den andra som står på tur, det är ju några timmar så jag måste planera in tittandet så att jag hinner se klart alla avsnitt innan jag åker hem,
pust !! det är mycket nu...

Här sitter jag på det lokala cafeet och dricker thaikaffe med sweetmilk, sött & gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback