Bra morgon & kvällsträning...

Idag var det planerad kvällsträning vilket innebar en lite lugnare morgon och förmiddag, jag började dagen på verandan kl 0700 med en kopp kaffe och njöt av solens första strålar.
Sedan bar det av till grannbyn för lite kinesisk frukost på ett ställe som serverar typiska kinesiska smårätter mellan 0800-1100 på förmiddagen.
Vi beställde in 31 olika rätter som vi delade på 4 personer och det kostade oss under 25kr var inkl the & dricka.

Detta kommer bli en vana de dagar jag inte tränar på morgonen, det vill jag lova...

Ang dagens träning, nu väntar jag bara in den lilla svalka som blir framåt 17 tiden då jag ska ut på racern och köra 6st 4:a minutare.

Om det nu blir nåt svalare, klockan är 16 och det är fortfarande 35 grader i skuggan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback