EB intervaller...

Idag cyklade vi drygt 2 timmar innehållandes 4st 15 minuters EB intervaller, det kändes riktigt bra i benen efter gårdagens vila och jag kunde lätt köra med full kontroll på puls & känsla.

Svullnaden i armen går sakta ner även om det pirrar & kliar nåt fruktansvärt, hade svårt att sova inatt pga detta, har pratat med en sjuksyster idag och troligen är det en allergisk reaktion på ett geting/bi stick, jag hann ju aldrig se vad det var som stack men eftersom det hände när jag tränade så måste det ju vara en flygande insekt och skönt är ju det för det finns ju en hel del andra giftiga "saker" här i landet.
Men hade det varit så illa hade jag inte suttit här och bloggat nu tre dagar senare. Det är väl bara att vänta ut svullnaden och hoppas att den försvinner snart.

Börje var lite seg idag och Charlie är inte på topp ännu så när Intervallerna kördes fick jag ta täten med bra "peppning" bakifrån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback