Här händer det saker...

I tisdags kväll dök helt oväntat sonen Charlie med flickvännen Matilda upp, dom ska hälsa på i två veckor och alla utom jag har vetat om detta och då menar jag ALLA, grannarna här nere visste att det var nåt på gång och till och med den lokala taxichauffören som vi alltid ringer till ang hämtning på flygplatsen var involverad i komplotten.

En mycket trevlig överraskning var det iallafall och speciellt nu denna vecka då Madde åkt till Hongkong och Kina för lite jobb. Cykelkläderna hade han också tagit med då han vet att jag har två hojjar stående här så några rundor ska vi väl hinna köra ihop, dessutom kommer kompis Börje idag så trevligt träningssällskap de kommande 14 dagarna lär jag inte sakna...


Ps. Hjälmen glömdes hemma men vi jobbar hårt på att hitta en lånehjäm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback