Snart...

Drar vi söderut på en månads semester, det är bara helgens två Swe cup tävlingar här i Borås som ska genomföras och formen känns bra. Jag tränade på banorna igår och för första gången på länge så svarade benen och pulsen som jag vill, kan det vara så att pollenproblemen för min del är över för i år ??... Jag hoppas på det i alla fall, det vore ju extra kul att få till några bra resultat nu när det är hemmatävlingar.

Höll på att glömma utlandstillstånd för tävlingarna i Österrike men Dick påminde mig som tur vad så nu är det fixat.

Den grova planen för semestern är först en vecka i Italien (piemontes vindistrikt) för lite frosseri i god mat och ädla drycker och på vägen dit ska stelvio stigningen bestigas från östsidan, sedan upp till kirchberg i Österrike för de två inledande tävlingarna i MTB festivalen som börjar 26 juni. Därefter troligtvis val gardena Italien igen för lite frisk bergsluft (höghöjds vistelse), sedan tillbaka till kirchberg Österrike för de två avslutande tävlingarna 6-7 juli innan vi sakta börjar söka oss hemåt igen med storform inför SM...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback