Dagar som går...

Och inte händer det mycket i livet för tillfället, det känns som att jag visar samma bilder och skriver samma saker i varje blogginlägg den senaste tiden. Jag har kommit in i en enkel rutin som innebär träna, äta, sova och att försöka överleva denna period på året som ju egentligen skulle varit ganska behaglig med lite spirande vårkänslor och hopp om sommar snart...
Men så blev det inte, har knappt varit utanför dörren sedan jag kom hem från thairiket för drygt två veckor sedan, all träning bedrivs inomhus och inte ser prognosen för kommande tio dagar nåt bättre ut heller. Det är väl bara att bryta ihop och komma igen som dom säger men det är inte alltid så lätt som det låter.
För att hålla träningsplaneringen någorlunda så blir det många timmar i "velodromen", i onsdags körde jag två timmar och på söndag är planen tre timmar distans med ca 30 km/h i snitt på en 180 meters bana, det blir några varv det...

För övrigt så är det garaget som gäller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback