Det går runt...

Då var ännu ett innepass avverkat, tre timmar med lite olika intervaller. Efter 20 minuter uppvärmning kördes 4x4 min på ca 85% av max, därefter 10 st 70x20 med lätt växel och väldigt hög kadens och som sista del av passet blev det 5st 12 minuters intervaller på ca 80-85%. Efter en 1/2 timmes "rulla ur benen" så var tre timmar till ända.

I fredags kördes en halvtimme trainer, hyfsat lätt (ca75% av max) men med mycket hög kadens för att variera mig lite och vänja benen vid en annorlunda rörelse och igår körde jag ett hårt 4x4 på trainern. Nu ser jag fram emot en vilodag imorgon innan en vecka av lägre intensitet och många distanspass ute tar vid.

Det går fortfarande runt men nästa vecka byter vi spår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback