Grabbarna grus i garaget...

Fick sällskap ikväll i garaget av charlie när jag skulle dynga av 10 st 60/120 sekunders intervaller, kort och hårt är melodin för tillfället när jag kör mina trainer pass men det bli lite längre på onsdag och söndag då jag cyklar på "velodromen". Jag har planerat ett två och ett tre timmars pass där denna vecka för att få en liten ökning från förra veckans träning och sedan hoppas jag verkligen att våren kommer med lite värme om det ska gå att hålla den planerade träningen framöver. En plan som innebär en stegvis ökning fram till en riktigt tuff påskvecka för att sedan varva ner igen tidsmässigt och påbörja det sista "finliret" inför premiären i Skåne i mitten av april.

Öökaaaa!!!!!.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback