Hemma i soffan...

26 timmar från "dörr till dörr" utan sömn tar ut sin rätt, kom hem sent igår kväll och trots att jag sovit bra i natt så är jag inte riktigt tillbaka i normal status ännu. Ligger här i soffan med "grus" i ögonen, lätt huvudvärk och känner mig allmänt svag i kroppen.

Behöver nog en natts sömn till innan jag är någorlunda återställd men det blir inte förrän på söndag som jag sätter mig på cykeln igen, då har jag tänkt att vara med på klubbens inneträning i ryahallen (löparbana/velodrom).
Det får bli ett någorlunda lugnt pass för att få igång kroppen lite igen efter den långa hemresan.

Nästa vecka kör jag igång med hårdkörningen igen med div olika intervallpass på trainern och efter tre månaders bra utecykling i Thailand är jag riktigt motiverad och ser fram emot dessa pass.

Nedräkningen kan börja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback