Trött, besviken & sammanbiten...

Det är väl egentligen helt ok att bli 4:a på en Swe-cup tävling men jag är INTE nöjd. Jag har under några veckor haft problem att få upp pulsen ordentligt och idag slog det alla rekord, när jag gått imål helt slut i kroppen och slänger ett öga på pulsklockan så visar snittet på 135 slag/min !!!!!.

Jag fattar inte vad som är problemet, jag har inte tränat extremt hårt eller mycket senaste tiden så överträning tror jag inte på och jag känner mig frisk i kroppen för övrigt.

Nu är det ju inte säkert att det hade gått så mycket bättre ändå men det är frusterande när något är fel och man inte vet vad.

Imorgon är det sprint, ett nytt lopp med nya möjligheter och sedan är det tävlingsuppehåll för mig fram till Borlänge tour i slutet av maj. Får hoppas jag kan hitta tillbaka tills dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback