Rastlös...

Är rastlös och uttråkad, har mer eller mindre legat på sofflocket i en månad nu. Igår hängde jag med Madde och dottern ut på en promenad med hunden, ett par kilometers stapplande i långsamt tempo sedan kunde jag knappt röra mig, det sträcker och drar i sidan och jag är väl mer o mer övertygad om att det är en muskelskada  i samband med brutna revben som spökar. Revbenen är nog ganska ok nu men muskelskadan har uppenbarligen gått upp igen och det känns inget vidare. Kan knappt böja mig ner för att knyta skorna ens men jag försöker ändå att röra mig lite varje dag, en lätt promenad eller 30 minuter på trainer utan intervaller eller nåt, bara att sitta still och vispa runt med 100 kadens och med helt stilla överkropp är tillräckligt jobbigt för tillfället...
På promenad igår, ser ju ganska glad ut trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback