Den bästa "huskuren"...

Det har inte blivit mycket cyklat sista tiden men i eftermiddags tog jag tag i saken och ordinerade mig själv ut på hojjen. Jag är fortfarande öm i revbenen så jag började lite lätt med en sväng på grusvägarna ut mot kransmossen, när jag väl kom dit så vågade jag mig ut på det nya milspåret för att kolla in om det var nåt att ha och det visade sig att sista 3-4 km var riktigt bra MTB terräng. Dessutom gick sista delen lite som en egen runda och som grädde på moset i direkt anslutning till BCA:s tävlingsbana. så där har vi både ett nytt kort varv att träna på plus en möjlighet att förlänga den slinga vi har.
Bra medicin mot det mesta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback