Första utepasset på länge...

Är fortfarande stel och öm i sidan där jag knäckte ett par revben för två veckor sedan men idag tyckte jag det var dags att ge mig ut på cykeln igen. Det blev dock ingen terrängkörning utan jag började lite fint med en tvåtimmars asfaltsrunda. Pga omständigheterna så blir det inga cx tävlingar i höst, jag har ju fått en ofrivillig viloperiod nu och kommer att påbörja grundträningen snart istället för att stressa fram en eventuell form för några få cx tävlingar. Lite surt kanske nu när det äntligen blir indelat i åldersklasser på SM men det kommer väl fler tillfällen...
Jag och Charlie fick en riktigt fin runda i det fina höstvädret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback