Frostig morgon...

Idag vaknade jag till en riktigt frostig morgon redo för mitt tredje cykelpass på tre dagar. I förrgår kördes ett halvhårt intervallpass på trainern (3 minutare), igår blev det två timmar ute på MTB:n och idag får det nog bli nån timme till utomhus.

Det är dax att försöka få till lite regelbundenhet och rutin i träningen efter några veckors vila pga skadan, fast det dröjer nån vecka till innan jag börjar träna efter programmet som förhoppningsvis ska lyfta mig något "snäpp" till nästa säsong. Fram tills dess ska jag bara cykla igång kroppen med lite regelbunden men oplanerad träning som känns roligast för tillfället...

Frostig morgon

Nu ska jag ut på hojjen, dock inte denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback