Knäckta revben och allmänt ynklig...

I söndags när vi var ute och cyklade så gjorde jag en liten vurpa som inte var så farlig, jag tappade andan och fick lite ont i sidan men inte värre än att jag kunde fortsätta cykla och ta mig hem igen.

Men sedan har det bara blivit sämre och ondare för varje dag, nu kan jag knappt röra mig och det är t.o.m svårt att andas emellanåt. Jag har varit hos läkaren idag och kollat lungorna för säkerhets skull så man inte fått "punka" på dom.

Nu var det som "tur" var ingen fara med lungorna utan det är "bara" knäckta revben som ställer till det, starka värktabletter och vila är det som gäller i åtminstånde en vecka framåt sedan får vi se vad som händer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback