Sommarminnen...

Regnet fullkomligt öser mer utanför och vad passar inte bättre då än att tänka tillbaka på sommarens höjdpunkter, och då menar jag "höjdpunkter" i ordets rätta betydelse.
Det är lite konstigt att jag som egentligen inte är så stark uppför tycker så mycket om att cykla i berg men det är väl de fantastiska vyerna och naturupplevelsen som uppväger att det är jobbigt.

Igår fick jag föresten till ett riktigt bra trainerpass med "styrkefyror" där jag körde på samma watt som jag avslutade med förra vintern, det är ju ett bra utgångsläge att bygga vidare på...

Här kommer en bildkavalkad på sommarens "höjdpunkter"...
Det var brant ibland
Frukost i soluppgången...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback