En bra långweekend...

Då var jag hemma igen efter en trevlig långweekend tillsammans med sonen, vi har varit till fjälls och fiskat, cyklat, grillat och haft allmänt trevligt tillsammans.

Fisket gick väl sisådär, endast en öring var fick vi så det var väl tur att vi hade packat husbilen full med mat annars hade det blivit jobbigt. Förutom många timmars fiske så gjorde vi två rejäla MTB turer upp på fjället och det är lika njutbart varje gång man får cykla i en annan miljö än hemma, det finns inget bättre för själen än att cykla i miljöer som är så natursköna som berg och fjäll.

Nu ska jag försöka ta tag i den hårda träningen igen så att jag kan avsluta säsongen med flaggan i topp, det är ju bara några få race kvar och trots att motivationen vacklat lite den sista tiden så ska jag nog klara av att bita i några veckor till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback