Jag & mina cyklar...

Jag satt häromdagen och funderade  hur många cyklar jag haft genom åren, och det var inte lätt att komma ihåg vill jag lova. 

Här är iallafall min allra första

Några år senare var det dax för den första tvåhjulingen

Om jag ska försöka räkna upp alla tävlingshojjar jag haft genom åren så tror jag att jag fått med alla här nedan, men då snackar jag bara MTB:s
1 Miyata
2 Diamond back
3 Cannondale
4 Scott
5 Spezialized
6 Spezialized
7 Spezialized 
8 RD
9 Univega
10 Gary Fisher
11 Gary Fisher
12 Univega
13 Univega
14 Merida
15 Merida
16 Allebike 
17 Allebike

Det blir några stycken när man räknar efter och som sagt, detta är bara MTB:s, jag har ju cyklat racer typ 15 år längre så där får jag nog fundera ett tag till innan jag eventuellt kommer ihåg alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback