Skogspromenad...

Varit ute på en lång skogspromenad med doggen, tänk om man hade energi som den jycken ja jäklar vad det skulle gå fort på hojjen då...

Har haft ett knakande ljud i vevlagret ett tag nu och när jag plockade av vevarmarna i veckan för att ta isär lagret och ev dra på lite nytt fett så upptäckte jag att att ena sidans lager är kass så imorgon blir det till att åka till Allebike för att montera på ett nytt inför helgens tävlingar.

I förrgår försökte jag köra hårda backintervaller och det gick väl sådär, efter 5 st gav jag upp och rullade hem. Igår i det fina vädret satte jag hörlurarna i öronen och körde tre timmar grusväg i ett lugnt tempo och ikväll hade jag tänkt köra intervaller igen men jag känner mig omotiverad och trött, det blir nog ut och rulla lite istället bara för att få lite frisk luft.

Det är mycket som snurrar i huvet just nu och som tar energi från cyklingen så de sista veckorna på säsongen får bli som de blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback