Backfyror & frusna fingrar...

Idag stod det 6 st fyraminuters vo2max backintervaller i trandaredsbacken på schemat. Efter en uppvärmningssväng runt knallestenen cyklade jag bort till backen och körde 6 gånger a' 4 minuter. Det kändes oerhört bra i benen i förhållande till vad pulsen visade, det är nästan så att jag tror det är fel på pulsmätaren...

Det enda som inte var så positivt var väl att jag frös som en hund om fingrarna varje gång jag rullade ner igen trots bra handskar, jag är väldigt frusen av mig och det var inte många plusgrader ute så när jag kom hem efter passet kunde jag knappt låsa upp dörren med mina stela fingrar. Efter en lång varm dusch sitter jag nu med fingrarna runt en varm kopp kaffe och tinar upp inombords...

En värmande brasa och nykokt kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback