Backintervaller...

I förmiddags efter en lång och god frukost cyklade jag iväg från stenbrottet där vi övernattat med husbilen med sikte mot Hällekis, där körde jag 8 backintervaller med start nere i samhället och mål uppe i korset mot högkullen. Nöjd kunde jag konstatera en bra känsla i kropp & ben trots hög puls.

Nu är jag hemma i Borås igen och laddar inför morgondagens träningstävling i Varberg. Nästa helg är det ju riktig tävlingspremiär i Varberg med två race och imorgon är det genrep för tävlingsorganisationen då det arrangeras en liten träningstävling på nästa lördags bana. Efter det har jag även tänkt hinna med några varv på söndagens bana, allt för att vara riktigt bra förberedd inför premiären...

Sista delen av intervallsträckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback